Sunday, May 25, 2008

DAP ..SINGAPURA...PAP...DAPAT NASIHAT YAHUDI >>>

chutzpah," maksud kosa kata Yiddish itu. Seorang budak Yahudi dihadapkan ke mahkamah kerana membunuh ayahnya, dan dia merayu pada hakim agar hukumannya direngankan kerana dia sekarang adalah anak yatim. Itulah contoh chutzpah, muka tebal, tak tahu mahu dan bercampur kurang ajar. cth : "aku ambil pasau dan aku radakkan mata pisau itu dalam perutmu, kemudian aku panggil ambulan aku bawa kamu ke hospital dan bila kau sedar dari pingsan aku katakan kepadamu 'berterima kasihlah kepadaku, kalau tidak kerana aku yang membawakan kau ke hospital kau pasti sudah mati'."
Itulah DAP . harap-harap faham kau orang semua.....Guna Anwar , puji anwar, angkat anwar asalkan dapat semua akhirnya, Anwar kita campak bila melayu tak suka, ...janji kita kacau dan dapat semua...