Thursday, May 22, 2008

MALAYSIA KINI DIGUNAKAN HINA ISLAM

Bahkan kata-kata kesat juga digunakan. Dalam satu komentar tentang insiden demonstrasi membantah kumpulan “Artikel 11” di depan Hotel Cititel di Pulau Pinang dalam bulan Mei 2006, seorong penulis forum “Casper” mengecam kumpulan Islam yang berdemonstrasi:

"The nation died a little over yesterday's incident all thanks to the pack of dogs howling by the roadside of Cititel. As it is, the monkeys dominate higher office while the dogs enforce terror in the streets.[28]"

Seorang lagi penulis forum bernama samaran “Fan # 1, Allah Fan Club” menyampuk:

"Undang2 Allah"? Undang2 karut yang berasaskan fantasi? Baik aku emel Tuan Allah segera supaya dapat dibuktikan yang Ianya memang wujud dan pernah mengistiharkan "Undang2 Allah" ni, sebelum undang2Nya disindir oleh mereka yang mengatakan kenapa kehidupan kita mesti dibebankan dengan Undang2 Allah yang dianggap karut ni sementara kewujudan Tuan Allah sendiri pun sebenarnya satu soalan besar? Mampuslah Malaysia ... Gila betul.[29]"

KALAU MALAYSIA KINI BERSIKAP ANTI ISLAM, HARUS KAH KITA PERCAYA ALASAN DEMOKRASI DIA..INGIN MELIHAT UMAT MELAYU DAN ISLAM BERPECAH.